6. juni 2011

Ooooooops....

Gikk akkurat gjennom noen generelle innstillinger på bloggen min og fant ut at jeg hadde 114 kommentarer som jeg ikke har sett tidligere pga. moderasjon. Jeg vil bare offentlig beklage til alle som har sendt meg søte kommentarer som jeg ikke har svart på. Det har ikke vært med overlegg og håper dere kan tilgi;) Tusen tusen takk for så mange søte ord. Helt overveldende å lese alle på en gang. Dere er herlige alle sammen...:) Derfor vil jeg gi dere en nydelig sommerrose som takk:)

Ellers idag så har dagen min bestått av en real treningsøkt med vaskebøtta. Har vasket klær, støvsugd og vasket gulv. Vurderer nå om jeg skal vaske bad før jeg gir meg eller vente til imorgen. Blir egentlig litt sliten av meg selv, fordi jeg venter altfor lenge før jeg orker å vaske og da blir det så mye å gjøre!! Er det flere som har det slik? Når jeg først kommer igang er det jo helt greit, nesten godt å kjenne at kroppen er igang, men før det er det en helt enorm dørstokkmil. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få sparket meg bak litt tidligere så det ikke blir så mye hver gang? Noen metoder for å inspirere seg selv? Elsker følelsen og lukten av et rent hus så det burde jo være inspirasjon nok:)

Drømmen er et nydelig hjem med en stil som dette, men det er ikke særlig realistisk. Ikke med to tenåringer i huset.
Eller en stue som er så ryddig som dette.
Men fleip til side. Jeg er veldig takknemlig for det jeg har. En nydelig samboer, et stort hus (desverre med et stort skrikende behov for hvitmaling), men allikevel et stort flott hus med kjeller og hems. Det tror jeg blir dagens avsluttende visdomsord. Vær takknemlig for det du har. Det prøver jeg virkelig å lære meg selv når jeg sutrer om alle de fine bildene jeg ser i interiørbladene;) Ha en super dag alle sammen. Her skal vi kose oss med chilimarinert flintstek, kjøpt i Sverige. Helg midt i uken:) 
Klemmer fra AC

1 kommentar:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte deg!
Man er alle forskjellige. Jeg klarer for eksempel ikke å slappe av og nyte helgen før hele huset er vasket fra topp til tå på fredag etter jobb...

Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
Klemklem