3. juni 2011

Lang pause...

NÅ er det lenge siden jeg har blogget. Uten at jeg har noen spesiell forklaring på hvorfor :) Nå vil jeg tilbake på nettet og blogge mer. Har fulgt med på alle de fine bloggene deres i pausen min og nyter den inspirasjonen dere gir meg hver eneste dag! Idag tenkte jeg at jeg skulle gi dere et lite innblikk i vårt hjem med noen stemningsbilder fra stuen og andre steder. Det ble jobbhelg på meg denne uken, men idag var vi på harrytur til Sverige. Herlig å komme seg litt ut på veien og kjøretreningen går bare bedre og bedre;) Krysse fingrene for meg den 14. juni- da skal denne dama kjøre opp til bil. ENDELIG! Ha en kjempefin helg videre alle sammen og takk for at dere er innom her.

Min flotte lysholder som har den perfekte rødfargen


Nydelige blekrosa roser til 79,90,- hos Plantasjen. De står i 2-3 uker:D Anbefales!

Sukkulent fra IKEA i kjøkkenkarmen vår :)
Telysholdere kjøpt i interiørbutikk på Skreia:)
Et av mine kjæreste eiendeler gitt til meg av ei god venninne for mange år siden

Ingen kommentarer: