26. nov. 2010

Ønskelister










Det er like vanskelig hvert år å vite hva man skal kjøpe til andre til jul. Man vil jo gjerne kjøpe noe de vil sette pris på og blir glade for. Det verste er å bomme så fælt at tingen bare blir til ekstra bry i huset og aldri blir byttet imot noe annet. Det vil man ikke ha noe av.
Derfor vil jeg idag minne på hvor viktig det er at vi lager oss gode ønskelister. Det er ikke kun for barn. Det er herlig å kjøpe gaver til noen som vet hva de vil ha. Derfor vil jeg idag dele med dere idag noen av mine ønsker. Inspirert av NIB og Maias lille verden sin ønskeliste.
Kos dere så mye dere kan den første julehelgen. Og ikke stress med gaver. Julen skal være kos og familie, gløgg, juleserier- og filmer på tv, lukten av granbar, fyring i peisen og alt vi forbinder med kos og avstressing. Fin fredag til dere alle :)

PS: Trykk på bildene for å se de større

1 kommentar:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åh... så fin liste. Så mye fint du ønsker deg da :-) Herlig!

Så koselig at jeg inspirere deg, blir så glad !

Det er sant som du sier, det er viktig å ikke stresse i denne tiden. Jeg elsker å nyte dagene og bare suge inn alle inntrykk.

Ønsker deg en super helg!
Klem klem