13. juli 2012

Teknofriken

Nå er jeg ikke av de villeste når det gjelder tekniske duppeditter (sett i forhold til min kjære bl.a.), men en del av det som er på ønskelisten er teknisk. Blant annet det under her:

Imac i Looove....Passer perfekt inn i kontorkroken min ;)

Nettbrett ;) Må ikke være apple da, men de er klart penest ;)     

Og tilslutt...min ultimate drømmegave. Som er sykt dyr....har siklet på denne i flere år nå. Har en kopi som jeg er veldig glad i, men drømmer om å eie originalen...

Like nydelig i brunt...

..som svart. En veske som passer til alt... ;)

Vil med dette ønske alle en riktig, riktig GOD HELG :) Håper dere får solskinn. Her er det meldt regn, regn og atter regn så det blir maling av hemsen i helgen ;) Gleder meg til alt blir hvitt!



1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Jeg kan ikke forstå hvordan jeg klarte meg uten ipaden før :)

Fin mandag!
Her er jeg tilbake i jobb og litt unhappy med det.
klem