3. juli 2012

Summertime

... and the living is easy...
Idag har solen vært på besøk i Trondheim. Det har vært helt herlig etter mange, mange gråværsdager med høljende regnvær. Min kjære og jeg tok en liten tur på Byggmakker idag, og plutselig var vi eier av en helt flunkende ny Webergrill. Det var et slags impulskjøp, selv om dette er noe vi har pratet om lenge. Det ble en gassgrill, da vi har fått nok av vedlikeholdet til den ordinære kulegrillen. Denne var det bare å brenne ut etter hvert bruk så da håper vi at dette stemmer.



Da grillen ble varm kjente jeg at sommerfølelsen kriblet frem i kroppen. Noe som ikke har skjedd tidligere i sommer, selv om vi har hatt en del herlige sommerdager før. Koste oss verre med bbq-marinert svinefilet, fløtegratinerte poteter og salat. Alt var så herlig og avslappende at jeg glemte helt å ta bilder av det hele.. Kommer sterkere tilbake senere, for gjett om det skal grilles fremover nå! Krysser fingrene for masse deilige sommerdager fremover og håper solen skinner hos dere også :D Kom gjerne med forslag til gode grillretter :)





Ha en riktig fin sommerkveld videre.

 
p.s Bildene er hentet fra nettet på siden: weheartit.com. Masse herlig inspirasjon- me love. 
Bilder som minner meg om sommer!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Deilig med sommerfølelse :)

Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

stor klem