19. sep. 2011

Gliset mitt :)

Har helt glemt å dele med dere at jeg fikk verdens beste bursdagsgave i år. Jeg fikk bil av min kjære. Tror mye av grunnen til dette var stor frykt for egen bil da jeg har lånt hans bil de siste månedene, men uansett utrolig snilt av han da. Aldri fått en så fin gave før! 

Bilen er en Toyota Corolla, noe som er godkjent hos min kjære, kjære bestefar i himmelen og en bil jeg er veldig fornøyd med! Idag har jeg og den nye kameraten min vært på Staples og en laaang tur på Ikea. Superkoselig. På Ikea ble det innkjøpt flere deler til et servise vi har begynt å "samle" på. Egentlig var planen å kjøpe inn et litt dyrere sett (som kanskje holder lenger?), men vi har blitt kjempeglad i Skyn serien som du kan se mer bilder av her. I tillegg kjøpte jeg inn en haug med telys og duftlys så nå er vi godt rustet til høsten. Ute pøsregner det i god trønderstil så jeg tror jeg skal holde meg her i godstolen med datamaskinen og bloggene mine:) Perfekt aktivitet på ettermiddagen.

HA EN FLOTT KVELD VIDERE KJÆRE LESERE.

Aase Camilla



1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så heldig du er som har fått bil :) Snille mannen!

Kos med shopping da! Ikea er så underholdende shopping :)

Fabelaktig start på uken!
Klem