4. jan. 2011

Julen er over

Hei alle sammen
Må først og fremst bare beklage at det er så lenge siden jeg har laget et nytt innlegg nå. Vet hvor kjedelig det er å stikke innom sider som aldri blir oppdatert. Har vært inne og oppdatert meg på andre sine blogger, men ikke vært helt i form til å skrive noe selv.

Nå er julen over- jeg har vært hjemme på Gjøvik hele julen. Planen var å dra tilbake til Trøndelag til nyttårsaften, men desverre sviktet kroppen meg. Hadde en utrolig koselig hjemmejul med mye sofakos, ro og fred. Helt herlig :)
Fikk få, men nydelige julegaver. Bl. a et speilreflekskamera fra min kjære som jeg allerede har lekt mye med. Har blitt inspirert av andre bloggere til å utvikle fotkunnskapene mine :) Det er så fint med ordentlig proffe bilder.

Ellers skjer det ting på jobbfronten. Om et par mnd er vikariatet mitt på Habo over og jeg må se meg om etter noe annet. Da jeg enda ikke har blitt voksen nok til å si hva jeg vil bli når jeg blir stor er jeg åpen for alle muligheter. Drømmen er å enda opp med noe innen interiør, da dette er noe som surrer i hodet mitt nesten kontinuerlig. Var på et intervju idag som jeg føler gikk veldig bra:) Kommer tilbake med mer informasjon om dette senere.

Ønsker alle en fortsatt fin tirsdag. Håper julen var god og avslappende så dere har fått ladet opp til det nye året. Godt nyttår til dere alle sammen :)

PS: Har mange bilder jeg ønsker å dele med dere, men har ikke fått lastet opp de enda. Kommer bilder forhåpentligvis i løpet av kvelden :)

1 kommentar:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei og hopp!
Velkommen tilbake i blogland, jeg må jo si at jeg har savnet deg...

Men noen ganger er man ikke bloggelysten. Jeg har hatt det sånn selv noen ganger :-)

Jeg fikk også speilreflekskamera til jul, det er morro ikke sant?!

Så spennende med ny jobb, gleder meg til å høre mer..

Ønsker deg en super kveld!

Klem klem