15. jan. 2011

Jeg har blitt utfordret :)





Har akkurat motatt min aller første utfordring i bloggverden og det er veldig hyggelig:) Utfordringen kommer fra Maia i Maias lille verden. Selvsagt tar jeg utfordringen! Det er bare artig og så sender jeg den videre til noen av mine favorittbloggere:) Håper de også vil ta denne utfordringen. Min dag har startet med et stille hus, en kopp te og blogging så hvem kan ha det bedre? ;) Ønsker alle en koselig lørdag og helg videre.

4 jobber jeg har hatt
Avisbud
Butikkmedarbeider
Markedssekretær
Stuepike


4 filmer jeg kan se igjen
Sex and the City 1
Love Actually
A Christmas Carol
(Kommer ikke på flere selv om det sikkert er mange flere;))

4 steder jeg har bodd
Gjøvik
Trondheim
Karmøy
Ops..det var visst bare tre det;)

4 tvprogram jeg liker
Unge mødre
Hvordan se bra ut naken
Big Bang Theory
10 år yngre på ti dager

4 steder jeg har vært
London
Bejing (skrives det slik tro?)
Lanzarote
Praha


4 nettsider jeg er inne på hver dag
gmail.com
facebook.com

kk.no
div. blogger (MANGE)


4 steder jeg ville vært nå
Fortsatt i sengen under en varm dyne
På en strand i et varmt land
På en fortauskafé i Paris
På biltur gjennom Europa

4 ting jeg fikk til jul
Speilreflekskamera
Penger til å kjøpe Mac
Et nydelig hvitt pelspledd
Sjokolade

4 ting jeg så på barnetv da jeg var liten
Heidi
Portveien 2
Attekattenoa
Tøydokke Anna
(Beholder Maias sine svar her. Dette var akkurat det jeg så på også;))

4 ting jeg har gjort i dag
Laget te
Sluppet ut katten
Satt på oppvaskmaskinen
Blogget

4 ting på ønskelisten
Førerkort
En tur til syden

Ny garderobe

Tur på spa


4 ting jeg liker dårlig
Uærlighet
Misunnelse
Krangling!
Syting

4 jeg sender utfordringen videre til:
Siljesin
Fjonge dager
LykkeLine

CeciliesLykke

PS: Bildene idag har ingenting med utfordringen å gjøre. De er kun bilder jeg har hentet fra diverse steder som inspirer meg og gjør meg glad. Det er viktig;)
PS 2: Beklager at det er to-tre ulike skrifttyper i dagens innlegg, men bloggen min er litt ute av kontroll. Hver gang jeg bytter så tar den tilbake til forrige tekst. UTROLIG irriterende! Kom gjerne med råd og tips hvis noen av dere har opplevd det samme...

2 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så gøy at du tof utfordringen :-) Herlig altså!

Gøy og lese om deg...

klem

Cecilies Lykke sa...

Takk for utfordringen! Så gøy;-) denne tar jeg, men er foreløpig på ferie så må utsette litt.. Håper du har det fint! Klem fra Cecilie