12. okt. 2010

Utfordring


Bildet er fra google bildesøk

Igår fant jeg ut at jeg skulle utfordre meg selv skikkelig og inngikk veddemål om å ikke spise godteri (hovedsaklig sjokolade) på 4 uker. Mest for å se om jeg klarer det, som en egen personlig utfordring, og på grunn av at jeg vil vite hvordan det føles å ikke ha det enorme sukkersuget i kroppen. For øyeblikket går det veldig bra og jeg tenker lite på det. Skal rapportere tilbake senere og fortelle hva jeg mener da!

P.S Den som ønsker kan selvsagt være med så kan vi hjelpe hverandre. For meg skal det bli en god forandring og forhåpentligvis første steget mot en livsendring.

Ha en hyggelig tirsdag!

1 kommentar:

Fjonge dager sa...

Good luck ;-) Det går nok bra når du er innstilt på det. Selv kjører jeg hardt i ukedagene nå, men koser meg i helga.