25. okt. 2010

Nedtellingen har startet



Under to måneder igjen til jul og jeg som synes jeg hadde så god tid. Den store planen i år var å være ferdig med alle juleforberedelser til 1.desember (inkl.julegaver) slik at jeg glad og fornøyd kunne sunket ned i godstolen og sett på alle andre som stresset rundt før jul.

Virker som planen min ikke går helt som planlagt, men mye er i gang. For å roe ned meg selv idag bestilte jeg 40 stk (!) julekort fra fotoknudsen. Det var nok litt for artig å lage personlige julekort, for det var litt flere enn jeg hadde tenkt. Og det ble dyrere enn jeg hadde tenkt. Men når jeg regnet på det har jeg betalt KUN ca.7 kr pr.kort.
Har også begynt å strikke. Uten at jeg skal si så mye om det da det kanskje ender opp under ditt juletre i år :) Merker at det er lenge siden jeg har gjort det og at det er utrolig koselig! Med store pinner og tykt garn går det fremover så det suser.
Flybilletter er bestilt hjem og jeg gleder meg til å komme til hjemlige trakter. Håper jeg klarer å besøke alle jeg vil besøke og gjøre alt jeg planlegger for jeg blir kun én uke.
Etter det skal jeg på hytta med mine kjære og feire knasende godt nyttår. Håper alle har en herlig mandag og koser seg med (ikke stresser med) at det er snart JUUL. Den hyggeligste tiden på året!
Gode klemmer AC :)

Ingen kommentarer: