7. mars 2012

Innekos...

Idag var jeg og min kjære på Ikea og hamstret lys i alle varianter- telys og duftlys. Dagen i dag har hatt snø, regn og alle årstider så da passet det bra med en skikkelig handletur og kanelbolle :) Igår var det knallvær og 8 varmegrader så forstå det den som vil...
Har dere foresten prøvd softisen fra Ikea sammen med kanelbolle? Helt himmelsk godt. Anbefaler alle å prøve det neste gang de er innom.

Bildene er hentet fra ikea.no
Nå er det sent for hodet mitt, men må snart gå ned for å pakke koffert til imorgen. Skal hjem en tur og besøke familien. Koselig :) Skal reise miljøvennlig med toget og kose meg med min nye krimbok. Ønsker alle en fin kveld videre og en riktig god natt.

Klem AC

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så herlig at du kosa deg på Ikea - jeg får febertokter og begynner nesten å hallusinere. Hater det nemlig. Godt vi er forskjellig :)

klemklem