11. nov. 2011

Julemodus

Selv om jeg er enig i at det er altfor tidlig klarer jeg bare ikke å vente. Hjernen har vært i julemodus nå i nesten en måned. Regner med at jeg er passe lei julen når den endelig kommer. I dag har jeg laget en uhøytidelig ønskeliste med mer og mindre realistiske ønsker fra nissen.






Er i fin rute med julegavene også så får vi se om jeg rekker det til 1.desember. Julekalenderen er også nesten helt i rute :) Har masse fine planer om alt jeg vil vi skal gjøre sammen som en familie. Bare et problem: hvor putter man inn alle disse aktivitetene?
Planen er hvertfall at i julemåneden skal vi kose oss mest mulig med baking, gløgg, julekalender (både tv-serien og den tradisjonelle), julefilmer, appelsiner med nelliker, skomakergaten og alt som er koselig :) Gleder meg som en liten unge!

Fredagskvelden her i huset tilbringes med datan (foran tv-en), levende lys og varme i peisen. Digger at det begynner å bli kuldegrader ute. Synes denne årstiden er så stemningsfull. Senere ikveld blir det spicy tikka masala og dessert.. Mmmm...små hverdagsgleder :)

Ha en super fredagskveld


Aase Camilla

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Fabelaktig helg!
klem

Fabelaktig sa...

Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :) Såå kos å endelig treffe deg i Trondheim!

Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

Juleklem fra meg.
Nala logrer og sender deg ett nuss også :)