8. des. 2010

Kjempehyggelig...




Bildene er lånt fra weheartit.com
Hadde en utrolig koselig kveld igår med jobben. Spiste indrefilet og den beste sjokoladefondanten jeg noen gang har spist. Stedet var Manna Brasseri på Solsiden. Anbefales på det sterkeste. Avsluttet kvelden på Frati bar med to gode Strawberry Daquiri. Gutta kjøpte sjefen sin spesial: gin med 7-up og lime. Nesten litt som på bildet bare uten mynten. Tenk at man kan ha det så artig på en tirsdag ;)
Min kjære og jeg skal ut på fredag på Pernille Sørensen show. Gleder oss masse! Det er lenge siden vi har vært ute sammen. Onkel er "barnevakt" for kvelden.
Ikveld blir det 3 episoder med The Julekalender igjen og kanskje litt julegodis og julebrus :) Gooood stemning. Ønsker alle en trivelig juletid.

1 kommentar:

Fjonge dager sa...

Jeg fikk lyst på sjokolade av innlegget ditt. Hørtes ut som en koselig kveld. Vi skal ha julebord med jobben i morgen :) Gi meg en oppdatering etter du har vært på show da, har vurdert det showet nemlig, men endte opp med billetter til julelatter, skal dit på fredag.