20. sep. 2010

Etter nærmere ettertanke..


Så tror jeg bare jeg holder meg til å opprettholde en blogg. Jeg har problemer nok med det kjenner jeg. Det skjer masse i huset om dagen som jeg ønsker å dele med dere alle sammen, men tiden strekker aldri til. Flere som kjenner til dette? ;)

Jeg leser bloggene deres og koser meg. Kommer sterkere tilbake med bilder over hva vi har gjort i huset siden sist. Utleien i kjelleren er "nesten" helt ferdig. Gud hjelpe så mye styr det har vært frem og tilbake og så mange valg! Men kjempeartig å se resultater!

Dagens bilde har ikke noe med dagens innlegg å gjøre, men er en nydelig trenchcoat fra Lene V som jeg ønsker meg til høstgarderoben :)

Ha en fortsatt fin mandag!

P.S Blir veldig glad hvis noen legger igjen en kommentar så jeg vet at noen er inne og leser ;)

Ingen kommentarer: