29. apr. 2010

Det nærmer seg med stormskritt



Om en uke fyller bestefar 80 år. Utrolig hvor fort tiden går... Disse nydelige rosene er fra Mester Grønn (selvsagt;))




Flyttedag på lørdag! Tror ikke det har helt gått opp for meg enda... Dette var min veranda for et par mnd. siden! Den ser ikke mye mer ryddig ut nå! Er det flere som kjenner seg igjen i følelsen? Du ser målet i enden av tunnelen, men du orker bare ikke. Jeg vet jo at det bare er å skjerpe seg å rydde, men det er såå kjedelig! Ønsker at noen store, sterke, snille naboer kommer og rydder og så er alt perfekt;) Noen frivillige? ;)

Ønsker dere alle en superkoselig kveld! Nå er det natta for meg.
Imorgen er min aller siste arbeidsdag på Gjøvik, kjemperar følelse!

Natta

1 kommentar:

Fjonge dager sa...

Spenende ting som skjer hos deg. Så glad på dine vegne i forhold til jobben. Ønsker deg masse lykke til :)