26. okt. 2008

Oppussing i gang...endelig

Hei alle sammen
Nå er jeg endelig godt igang med oppussingen. Jeg har fått malt to strøk i stuetaket og fått malt alle vinduene- med litt hjelp. Det gikk fra gusjegult til herlig eggehvit, eller 0502Y som jeg nå kaller det etter et besøk på damenes aften på Skattum:) Da er jeg klar for å sette inn vedovn og få nye vegger og snart har jeg en ny herlig stue.
Har fått kastet ut det gamle kjøkkenet som nå står i hundre biter på verandaen min og som jeg gleder meg til å kaste i en stor container. Etter stua er det neste store prosjektet kjøkkenet. Mest sannsynlig blir det nok en heldag på Ikea:) Gleder meg...
Og så er det badet da. Det er et kapittel for seg selv, men håper jeg skal bli ferdig til jul! Hadde vært koselig å ha et eget sted innen da.
Håper alle har en fin søndag og koser seg inne i den kalde høsttiden. Har foresten begynt å gå til jobb nå og det er såå herlig. Man våkner faktisk på veien i stedet for å slepe seg inn på jobb hver dag. Betyr selvsagt at jeg må opp mye tidligere om morgenen, men det er det faktisk verdt. Kose dere videre med helg. Mer oppdatering om leilighet følger:)
Klem fra AC

PS. Bilder kommer snart

Ingen kommentarer: